Розвиток транспортних структур на Південному Кавказі шляхом формування міжнародних транспортних коридорів.

Автор(и)

  • G.A. Nazaryan Армянский государственный экономический университет
  • A.A. Pakhlyan Армянский государственный экономический университет

Ключові слова:

міжнародні транспортні коридори (МТК), Транспортний коридор Європа - Кавказ - Азія (ТРАСЕКА), Південний Кавказ, коридор "Північ-Південь"

Анотація

В умовах глобалізації істотне значення надається транспортній інфраструктурі , яка часто розглядається в якості застави конкурентоспроможності національної економіки . Недостатність і низька якість транспортної інфраструктури стримують економічну активність і значно знижують якість життя. У той час як інвестиції в інфраструктурних послугах можуть сприяти зростанню , знижуючи експлуатаційні витрати і стимулюючи транскордонних торговельні потоки . Активну участь широкого ряду країн у формуванні міжнародних транспортних коридорів стало в останні роки однією з першочергових завдань в галузі вітчизняного транспорту. Наявність транспортних коридорів має життєву важливість особливо для країн без виходу до моря. Географічні труднощі , які пов'язані з відсутністю прямого доступу до морській торгівлі , незмінно позначаються на економічних показниках країн, що не мають виходу до світового океану . Дана обставина неприменно позначається на конкурентоспроможності експортної продукції цих країн.

Біографії авторів

G.A. Nazaryan, Армянский государственный экономический университет

к.э.н., доцент, заведующий кафедрой “Международные экономические отношения”

A.A. Pakhlyan, Армянский государственный экономический университет

к.э.н., главный специалист отдела обеспечения качества, ассистент кафедры “Международные экономические отношения”

Посилання

Кондратьев В.Б. Транспорт как фактор глобальной конкурентоспособности - материалы круглого стола «Транспорт и экономический рост», состоявшегося 16.06.2004 в рамках 8-го Петербургского международного экономического форума http://www.eatc.ru/rus/doc.id_5561.book_51.php

См. http://www.worldbank.org. а также Blume AM et al., (1995). The contribution of railway projects to poverty alleviation: The case of Tanzania, Frankfurt: KfW

Генеральная Ассамблея ООН, Доклад Генерального секретаря “Осуществление Алматинской программы действий: удовлетворение особых потребностей развивающихся стран, не имеющих выхода к морю, в новых глобальных рамках для сотрудничества в области транзитных перевозок между не имеющими выхода к морю развивающимися странами и развивающимися странами транзита”, A/64/150, 7 августа, 2009, ст. 8-9.

United Nations ESCAP, Enhancing Regional Cooperation in Infrastructure Development Including That Related to Disaster Management, New York 2006, p. 25.

http://www.traceca-org.org/ru/traseka/

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-10

Номер

Розділ

Статті