Особливості розвитку міжнародного маркетингу та формування комплексу його стратегій в умовах глобалізації.
Ключові слова:
концепція міжнародного маркетингу, світова економіка, глобалізаційні та інтеграційні процесиАнотація
У статті проведено дослідження існуючих підходів до формування сучасної концепції міжнародного маркетингу і проведений аналіз еволюції його розвитку в умовах розвитку в світовій економіці глобалізаційних та інтеграційних процесів, а також на основі проведеного аналізу зроблено уточнення поняття стратегії міжнародного маркетингу.Посилання
Азарян Е. М. Международный маркетинг / Е. М. Азарян. –3-е изд. – Харьков : Студцентр, 2003. – 202 с.
Циганкова Т. М. Сучасна парадигма міжнародного маркетингу : дис. ... д-ра екон. наук : 08.05.01 / Циганкова Тетяна Михайлівна. – Київський національний економічний ун-т. – К., 2004. – 474 с.
Тарлопов І. О. Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації / І. О. Тарлопов // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 2 (80). – С. 129–139.
Kramer R. International Marketing. – Cincinnati: South-Western Publishing C.O., 1977.
Backhaus D., Buschken J., Voeth M. International Marketing. – Stuttgart: Schaffer-Poeschel, 1996.
Эванс Дж. Маркетинг : пер.с англ. / Дж. Эванс, Б. Берман. – М. : Экономика, 1990. – 350 с.
Aulakh Preet S., Rotabe Masaaki. An Assessment of Theoretical and Methodological Development in International Marketing: 1980–1990 / Journal of International Marketing, Vol. 1, № 2, 1993. – P. 25–29.
Внешнеэкономическая деятельность / под ред. В. К. Поспелова, Б. М. Смитиенко. – М. : Academia, 2004. – 384 с.
Кредисов А. А. Маркетинг / А. А. Кредисов. – К. : Україна, 1994. – 347 с.
Абрамишвили Г. Г. Проблемы международного маркетинга / Г. Г. Абрамишвили. – М. : МО, 1984. – 224 с.
Данько Т. Международный маркетинг / Т. Данько // Маркетинг. – № 5, 1996. – С. 51–56.
Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : Прогресс, 1992. – 736 с.
Макогон Ю. В. Международный менеджмент / Ю. В. Макогон. Т. В. Орехова, И. В. Хаджинов. – Донецк : ДонНУ, 2005. – 248 с.
Новицький B. Є. Міжнародна економічна діяльність України / B. Є. Новицький. – К. : КНЕУ, 2003. – 948 с.
Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології / Т. М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 2004. – 400 с.
Багиев Г. Маркетинг : учебник для вузов / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич, Х. Анн ; под общ. ред. Г. Л. Багиева. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Экономика, 2001. – 718 с.
Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг: концептуальна еволюція / О. Л. Каніщенко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. – № 11 (66). – С. 3–8.