Особливості розвитку міжнародного маркетингу та формування комплексу його стратегій в умовах глобалізації.

Authors

  • M.V. Korzh Донбасская государственная машиностроительная академия (г.Краматорск)

Keywords:

концепція міжнародного маркетингу, світова економіка, глобалізаційні та інтеграційні процеси

Abstract

У статті проведено дослідження існуючих підходів до формування сучасної концепції міжнародного маркетингу і проведений аналіз еволюції його розвитку в умовах розвитку в світовій економіці глобалізаційних та інтеграційних процесів, а також на основі проведеного аналізу зроблено уточнення поняття стратегії міжнародного маркетингу.

Author Biography

M.V. Korzh, Донбасская государственная машиностроительная академия (г.Краматорск)

к.э.н., доцент, докторант ИЭП НАН Украины

References

Азарян Е. М. Международный маркетинг / Е. М. Азарян. –3-е изд. – Харьков : Студцентр, 2003. – 202 с.

Циганкова Т. М. Сучасна парадигма міжнародного маркетингу : дис. ... д-ра екон. наук : 08.05.01 / Циганкова Тетяна Михайлівна. – Київський національний економічний ун-т. – К., 2004. – 474 с.

Тарлопов І. О. Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки їх реалізації / І. О. Тарлопов // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – № 2 (80). – С. 129–139.

Kramer R. International Marketing. – Cincinnati: South-Western Publishing C.O., 1977.

Backhaus D., Buschken J., Voeth M. International Marketing. – Stuttgart: Schaffer-Poeschel, 1996.

Эванс Дж. Маркетинг : пер.с англ. / Дж. Эванс, Б. Берман. – М. : Экономика, 1990. – 350 с.

Aulakh Preet S., Rotabe Masaaki. An Assessment of Theoretical and Methodological Development in International Marketing: 1980–1990 / Journal of International Marketing, Vol. 1, № 2, 1993. – P. 25–29.

Внешнеэкономическая деятельность / под ред. В. К. Поспелова, Б. М. Смитиенко. – М. : Academia, 2004. – 384 с.

Кредисов А. А. Маркетинг / А. А. Кредисов. – К. : Україна, 1994. – 347 с.

Абрамишвили Г. Г. Проблемы международного маркетинга / Г. Г. Абрамишвили. – М. : МО, 1984. – 224 с.

Данько Т. Международный маркетинг / Т. Данько // Маркетинг. – № 5, 1996. – С. 51–56.

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : Прогресс, 1992. – 736 с.

Макогон Ю. В. Международный менеджмент / Ю. В. Макогон. Т. В. Орехова, И. В. Хаджинов. – Донецк : ДонНУ, 2005. – 248 с.

Новицький B. Є. Міжнародна економічна діяльність України / B. Є. Новицький. – К. : КНЕУ, 2003. – 948 с.

Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології / Т. М. Циганкова. – К. : КНЕУ, 2004. – 400 с.

Багиев Г. Маркетинг : учебник для вузов / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич, Х. Анн ; под общ. ред. Г. Л. Багиева. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Экономика, 2001. – 718 с.

Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг: концептуальна еволюція / О. Л. Каніщенко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. – № 11 (66). – С. 3–8.

Issue

Section

Articles