Розвиток туристичної індустрії в епоху глобалізації.
Ключові слова:
ринок туристичних послуг, туризм, глобалізаціяАнотація
В статті проаналізовано сучасні тенденції на світовому ринку туристичних послуг, та визначено, що найважливішими з них є динамізм, розвиток нових форм транснаціоналізації, подальша монополізація, диверсифікація, тощо. Проаналізовано стан туристичного ринку в Україні та його особливоості.Посилання
Апилат Е.В. Формирование индустрии туризма – основное направление повышения качества обслуживания туристов // Вісник Харківського державного економічного університету, № 2, 2000. С.32-33.
Гонтаржевська Л.І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств туристичного бізнесу в структурі світового ринку послуг // Зб. наук. праць. Вип. 44 / Відп. ред. В.Є.Новицький. - К.: ІСЕМВ НАНУ, 2004. - С. 177-185.
H. Borne, A. Doliński, Organizacja turystyki. WSiP, Warszawa, 1998.
Compendium of Tourism Statistics. Date 1998-2002; 2004 edition. and World Tourism Barometer, Vol. 2, No 2, June 2004.
The GUS, prognosis of Polish Tourism Institute, Warsaw (March 2005). 4. World Tourist Barometer, Vol. 3, No.1 Madrid ,January 2005.
Megatrends of tourism in Europe to the year 2005 and beyond. ETC – ETA.G January 2001.
A. Limański, J. Ruszkowski, Zmiany w światowym popycie turystycznym w świetle globalizacji // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Випуск 5. – Тернопіль, Eкoнoмiчнa дyмкa. – 2002.
Tourism Highlights 2003, World Tourism Barometer, WTO (Vol. 2, No. 2, June 2004).
Report of International Tourist WTO, Madrid 2004.
Megatrends of tourism in Europe to the year 2008 and beyond. ETC – ETAG January 2009 & Report of International Tourist WTO, 2009.
WTO, World Tourist Barometer, Vol. 3, No. 1, January 2009.
Tourism 2020 Vision, Volume 4, Europe, World Tourism Organization.