The development of tourism in the mediterranean region of Turkey and the role of government regulations in this development
Keywords:
туристична політика, Середземноморська область, стимулювання туризмуAbstract
Туристичний сектор Туреччини, починаючи з 1980-х років, особливо з набуттям чинності закону про «Стимулювання туризму» № 2634, показав безперечне зростання, як туристичного попиту, так і числа туристів. Найбільший шматок пирога інтенсивного розвитку і збільшення доходів, безсумнівно, належить Середземноморської області, завдяки силі тяжіння Анталії. При вивченні заохочень, що здійснюються державою для пожвавлення туристичного сектору, були відзначені: зниження податків, зниження тарифів на електроенергію і воду, безперешкодне надання кредиту в разі потреби і звільнення від податків на нерухомість. Все це показує, яке значення надає держава даному сектору та економічну необхідність різного роду інвестицій в туристичний сектор. Метою даної роботи є описове визначення впливів державної туристичної політики, заохочень і підтримки Туреччини, на розвиток туристичного сектора Середземноморської області. Підготовка кваліфікованих кадрів у сфері туризму, вирішення основних питань реклами та маркетингу, зародження свідомого процесу планування регіонального туризму уповноваженими особами, що сприймають розвиток даного виду туризму як довгостроковий процес, і регіональні заохочення позитивно вплинуть на розвиток туризму.References
Bingöl, Z. (2004). Akdeniz Bölgesini Kültür ve İnanç Turizmi Potansiyeli Açısından Değerlendirilmesi, Bilgi 8 Sosyal Bilgiler Dergisi, 1, 125- 137, İstanbul.
Bingöl, Z. (2007), Gelenekten Evrensele Anadolu’da İnanç Turizmi. Detay Yayınları. Ankara.
Cengiz, Z. (2012). Turizmde Devletin Düzenleyici Rolü Nerede?, Turizm Gazetesi, http://kariyer.turizmgazetesi.com/articles/article.aspx?id=63266, Erişim Tarihi: 12.06.2012
Çeken, H. (2003). Küreselleşme, Yabancı Sermaye ve Türkiye Turizmi. Değişim Yayınları. İstanbul.
Çetiner, İ. ve Çaber, M. (2008). Akdeniz Bölgesi, Antalya, Gürkan AKTAŞ (Ed.), Türkiye Turizm Coğrafyası 213-235, Detay Yayınları, Ankara
Doğmuş, O. E. (2010). Antalya Örneğinde Ulusal Turizm Politikalarının Sorgulanması (Yayınlanmamış Doktora Tezi), İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
Gezici, F. (1998). Sürdürülebilir Bölgesel Kalkınma Amacında Turizm Eylemlerinin Etkisi: Türkiye Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma (Yayımlanmamış Doktora Tezi), İstanbul: İstanbul Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
Mimarlar Odası Antalya Şubesi, (1996), Antalya Kıyı Yerleşmeleri; Planlama, Yapılanma, Kullanma ve Sorunları, Antalya.
Sertdemir, C. (1996). Akdeniz Bölgesi Kıyı Şeridi İllerinin Turizm Potansiyeli Açısından Arkeolojik Değerleri (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi), İstanbul: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Toker, B. (2007). Türkiye’de Turizm Sektörü Teşviklerinin Değerlendirilmesi, Celal Bayar Ünv. İİBF Dergisi, 14(2): 81-92
Tosun, C. ve Bilim, Y. (2008). Akdeniz Bölgesi, Hatay ve Kahramanmaraş, Gürkan AKTAŞ (Ed.) Türkiye Turizm Coğrafyası 23-255, Detay Yayınları, Ankara.
UNWTO. (2011). Tourism Report Outlines Huge Growth Potential and Chinese Travel and Spending Boom. UNWTO.
WTTC. (2009). Travel and Tourism Economic Impact. WTTC
www.kultur.gov.tr (Erişim Tarihi: 25.10.2011).
http://www.oka.org.tr/ContentDownload/okatesvikvedesteklerekitap180820111.pdf
http://plan9.dpt.gov.tr/oik49_turizm/49turizm.pdf
http://www.turistikblog.blogcu.com/, (Erişim Tarihi: 10.06.2012) 18. www.wto.org (Erişim Tarihi: 25.10.2011).