Структурні зміни в туризмі. ТНК, малий та середній бізнес: загрози та проблеми
Ключові слова:
туризм, малий та середній бізнес, транснаціональні корпорації (ТНК), стратегії розвитку, інтернаціоналізація туристичного попитуАнотація
У статті розглянуті нові структурні тенденції розвитку туристичних компаній. У світі туристичного бізнесу домінують малі підприємства, тем не менш лібералізація та глобалізація світової економіки привела до зростаючої інтеграції ринків не лише товарів та капіталів, але і послуг також. Це мало неминучий вплив на розвиток туристичної індустрії. Екстенсивна інтернаціоналізація туристичного попиту спонукало компанії створити транснаціональні корпорації (ТНК), інтернаціональні стратегічні об’єднання та інші форми кооперації.Посилання
Gartner, W.C. and D.W. Line (2000), eds. Trends in Outdoor Recreation, Leisure and Tourism. Oxon, New York: CABI Publishing
Keller, P. (2001). Tourism growth and global competition. In Tourism Growth and Global Competition, eds. Keller, P. and T. Bieger. St. Gallen: AIEST, Vol.43, XI-XXV
Smeral, E. (2001). Beyond the myth of growth in tourism, in Tourism Growth and Global Competition, eds. Keller , P. and B.Thomas, AIEST 51st Congress 2001, Vol 43, Malta
Wanhill, S. (2000). Small and Medium Tourism Enterprises. Annals of Tourism Research. 27 (1), 132-1467
Buhalis, D., Darcy, S. Accessible Tourism: Concepts and Issues. Channel View Publications, Bristol, UK, 2011. – [Режим доступу]: http:// www.channelviewpublications.com/display.asp?isb=9781845411602
Endo , K. Foreign direct investments in tourism – Flows and volumes. Tourism Management, 27(4), 600-614, 2006
Porter, M.E. Development strategies for the 21st century social progress and competitive growth, 2013. - [Режим доступу]: www.socialprogressimperative.org