Огляд мотиваційних складових туристичних потоків України

Автор(и)

  • V. Druzhinina Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
  • O. Zalunina Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
  • K. Makhinya Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Ключові слова:

мотивація, фактори, цілі. мотиви, мотиваційні аспекти, іноземні туристичні потоки

Анотація

У статті розглянуто теоретичне і практичне обґрунтування мотиваційних аспектів(цілі, фактори, мотиви) при виборі подорожі. До цілей відносяться: службові і бізнес, туристичні, освітні, приватні, культурні цілі. Мотиви поділяються на природні, культурні, психологічні і економічні. Існує ряд факторів. Їх можна розділити на дві категорії: домінантні (рівень доходу, структура витрат, платоспроможність, вік,сімейний стан, стан здоров’я) і побічні (менталітет, віросповідання, рівень культури ,політична орієнтація). В роботі виділено та досліджено основні мотиваційні аспекти туристів, які впливають на рішення при виборі подорожі. Визначено їх основні характеристики і надана їх кількісна інтерпритація. Розглянуто взаємозв'язок мотиваційних аспектів в розрізі рівня відвідуваності регіонів України. Проведений аналіз впливу цих чинників на рівень відвідуваності тих чи інших регіонів та роль їх правильного практичного компонування з метою сприяння підвищенню рівня відвідуваності іноземними туристами. Зроблені висновки щодо впливу мотиваційних аспектів на туристів при виборі подорожі та розроблено перспективи подальшого покращення інфраструктури туристичної сфери з метою підвищення відвідуваності регіону іноземними туристами.

Біографії авторів

V. Druzhinina, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

к.е.н.,доцент, доцент кафедри менеджменту

O. Zalunina, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

к.т.н.,доцент,доцент кафедри менеджменту

K. Makhinya, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

аспірант кафедри менеджменту

Посилання

Войнаренко М. П. Механізм стимулювання праці в туристичній сфері України / М. П. Войнаренко, А. В. Юр'єва-Юрій. – Вісник ДІТБ. Серія: Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. – 2009. – № 13. – С.26– 31.

Бабарицька В. К. Менеджмент туризму. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення турпродукту: Навчальний посібник. /В.К. Бабарицька, О.Ю. Малиновська — К.: Альтерпрес, 2004. — 288 с.

Головко О.М. Організація готельного господарства: навч. посіб. / О.М. Головко та ін. – К.: Кондор, 2012. – 338 с

Пурська І.С. Регіональна економіка/ І.С.Пурська. – 2008. – № 4. – С. 200–207.

Офіційний сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.ukrstat.org.ua. – 2014.

Залунина О.М. Исследование проблем развития туризма в Украине в условиях нестабильной политической ситуации / О.М. Залунина, А.А. Линиченко// Міжнародна науково-практична конференція «Аспекти розвитку фінансово-економічної системи в умовах глобалізацій них процесів». – 18-19 квітня. – Київ: Аналітичний центр «Нова економіка», 2014 – С.10–13.

Самусева Р.Ф. Перспективное планирование развития регионального строительного комплекса / Р.Ф. Самусева, - М.: Стройиздат,1979. – 160с.

Залунина О.М. Функциональная значимость строительных предприятийв туристической сфере [электронный ресурс] / О.М. Залунина, В.В.Дружинина. – Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. – 2014. – Випуск 2. – С. 198–201. – Режим доступу: http://www.global-national.in.ua/vipusk-1-2014/80-zalunina-o-m-druzhinina-v-v-funktsionalnaya-znachimost-stroitelnykh-predpriyatij-vturisticheskoj-sfere.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті