Проблеми розвитку освітньої сфери в умовах глобалізації
Ключові слова:
інерційність, система вищої освіти, характер розвитку, кризові явища, економічна система, менеджмент освітньої діяльностіАнотація
Представлено відмінні риси процесу розвитку системи вищої освіти. Для сучасного етапу розвитку освіти характерні кризові явища. Криза в системі вищої освіти відрізняється від кризи в економічних системах і є проявом невід’ємної властивості характеру розвитку вищої освіти - її інерційністю. Дослідження інерційності є актуальним завданням, розв’язання якого допоможе оптимізувати прийняття управлінських рішень в освітній сфері.Посилання
История педагогики и образования. От зарождения воспитания в первобытном обществе до конца XX века / [ Р.Б.Вендровская,
В.М.Кларин, М.Г.Плохова и др.] ; под ред. А.И.Пискунова. — [2-е изд.]. — М. : Гуманитар. Центр, 2007. — 510 с.
Саргсян А.Л. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Великобретанії / А.Л.Саргсян // Вісник
Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. —2009. —№9 (172). — С. 285 — 292.
Панова Т.І. Ще раз про необхідність реформи вищої освіти / Т.І.Панова, Л.В.Натрус // Університетська клініка. ДонМУ. — Т.7,
№1. — С. 11—14.
Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т.2 / Редкол.: …С.В.Мочерний (відп.ред) та ін. — К.: Видавничий центр «Академія», 2001. — 848 с.