Система маркетингу та її впровадження на промисловому підприємстві.

Автор(и)

  • T.H. Kharchenko ДВНЗ «ПДТУ»

Анотація

В статті розглянутий поетапно процес впровадження системи маркетингу на промисловому підприємстві, система засобів маркетингу ВАТ «УГМК», з урахуванням особливостей сучасного етапу економічних відносин в Україні.

Біографія автора

T.H. Kharchenko, ДВНЗ «ПДТУ»

аспірант

Посилання

Муратов И. М. Система маркетинга и ее внедрение на предприятии // Маркетинг в России и за рубежом / И. М. Муратов, И. А Шведова. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://md-hr.ru/

Балашов В. Г. Система маркетинга на предприятии / В.Г. Балашов. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://books.tr200.ru/v.php?id=165927

Офіційний веб-сайт української гірничо-металургійної компанії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www.ugmk.in.ua

Минетт С. Промышленный маркетинг: Принципиально новый поход к решению маркетинговых задач / С. Минете, А. О. Старостина, В. А. Кравченко. – М.: Вильямс, 2008. – 208 с.

Офіційний веб-сайт міністерства промисловості України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www.industry.kmu.gov.ua

Powers T.L. Modern Business Marketing. / Powers T.L. – West Publishing Company, 1991. – 435 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті