Стратегії розвитку транснаціональних корпорацій в контексті підвищення міжнародної конкурентоспроможності країн.

Автор(и)

  • T.V. Azarova Донецький національний університет
  • V.I. Okhota Тернопільський національний економічний університет

Ключові слова:

транснаціональні корпорації, стратегії транснаціональних корпорацій, конкурентоспроможність

Анотація

В статі обґрунтовано, що основна частина міжнародного бізнесу припадає на глобальні компанії, визначено критерії віднесення корпорацій до транснаціональних, досліджено глобальні стратегії розвиту ТНК.

Посилання

Швиданенко О.А. Глобальна конкурентоспроможність: теоретичні та прикладні аспекти: монографія. – К.: КНЕУ, 2007. – 312с.

Владимирова И.Г. Исследование уровня транснационализации компаний // Менеджмент в России и за рубехом. – 2001. - №6. – С.99-114.

Швиданенко О.А. Роль міжнародних фінансово-економічних організацій із забезпечення конкурентних переваг ТНК // Стратегія економічного розвитку країни. Наук. зб. Вип..№1. – К., 2005. – С.153-162.

Швиданенко О.А. Сучасні корпоративні стратегії ТНК // Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. – Вип..15. – К.: КНЕУ, 2006. – 252с.

Международные экономические отношения / Под ред. И.П.Фаминского. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Экономистъ, 2004. – 880с.

Фаминский И.П. Глобализация – новое качество мировой экономики / И.П.Фаминский. – М.: Магістр, 2009. – 397с.

Грачев М., Юрков С., Большаков З. О консолидации транснациональных корпораций // Экономические стратегии. 1991. №1. – С.110-115.

Гриффин Р., Постей С. Международный бизнес. – Спб.: Питер, 2006. – С.549-559.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті