Прогнозування конкурентного статусу підприємства як об’єкту зовнішньоекономічної діяльності.

Автор(и)

  • K.S. Khavrova Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Ключові слова:

конкурентоспроможність, моделювання, конкурентний статус, промислове підприємство

Анотація

У статті розглядаються актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі використання моделі прогнозування його конкурентного стану що дозволить задовольняти потреби ринку.

Біографія автора

K.S. Khavrova, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

к.е.н., доцент

Посилання

Забродский В.А., Кизим Н.А., Янов Л.И. Современные методы организации и управления промышленным производством [Текст]. – Харьков: АО "Бизнес-информ", 1997. – 64 с.

Тащиян Г. Экономический мониторинг конкурентоспособности предприятия [Текст] // Маркетинг. – №2(75). – 2004. – С. 17-25.

Федосеев В.В. Экономико-математические методы и модели в маркетинге [Текст]: Учеб. пособие / ВЗОЗИ. – М.: АО "Финстатинформ", 1996. – 110 с

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті