Прогнозування конкурентного статусу підприємства як об’єкту зовнішньоекономічної діяльності.
Ключові слова:
конкурентоспроможність, моделювання, конкурентний статус, промислове підприємствоАнотація
У статті розглядаються актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі використання моделі прогнозування його конкурентного стану що дозволить задовольняти потреби ринку.Посилання
Забродский В.А., Кизим Н.А., Янов Л.И. Современные методы организации и управления промышленным производством [Текст]. – Харьков: АО "Бизнес-информ", 1997. – 64 с.
Тащиян Г. Экономический мониторинг конкурентоспособности предприятия [Текст] // Маркетинг. – №2(75). – 2004. – С. 17-25.
Федосеев В.В. Экономико-математические методы и модели в маркетинге [Текст]: Учеб. пособие / ВЗОЗИ. – М.: АО "Финстатинформ", 1996. – 110 с