Визначення сутності бренду та його ключових характеристик.
Ключові слова:
бренд, брендинг, бренд-нейм, бренд-імідж, торгівельна марка, фірмовий стильАнотація
У статті розглядаються сутність та основні складові бренду. Пропонується цілісний підхід щодо визначення понять «бренд» та «брендинг».Посилання
Багиев Г.Л. «Маркетинг».-Москва:«Издательство «Экономика»»,1999.-с.475
Власенко О.О. Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок//Проблеми науки.-2007.-№2.-с.39-42;
Кромская Э. Модные бренды: накопление опыта // Оборудование. Технологии для магазинов.-2007.-№9.-с.8-11;
Кумбер, Стивен. Брендинг.: Пер. с англ. – М: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 174 с.: ил.
Купчинська М. Що бренд прийдешній нам готує? // Маркетинг в Україні.-2004.-№5.-с.41-43;
Матвиенко Ж. Бренд: за что мы платим? // Отдел маркетинга.-2007.-№3.-с.11-13;
Основи брендингу: 100 засобів підвищення цінності марки/Айєн Елвуд. – Пер. З англ.. Т. Новікової. – М.: ФАІР-ПРЕС,2003. – 336с: іл.
Пустотін В. 10 років брендобудівництва в Україні: тенденції, основні уроки, перспективи // Маркетинг в Україні.-2006.-№6.-с.40-44;
Рэнделл Дж. Брендинг: Краткий курс/Джеффри Рэнделл. – Пер. с англ. Р. Захарчева. – М.: ФАИР-ПРЕСС,2003. – 216 с.: ил.
Koch, Richard (1994). The Financial Times Guide to Management and Finance. Financial Times/Pitman Publishing, London. - 48 p.
Kotler, Philip (1993). Marketing Management: Analysis, Planning and Control, 8th edn. Prentice Hall, Engelwood Cliffs, NJ. – 348 p.