Аналітичний вимір світового ринку послуг у контексті глобальних трансформацій

Автор(и)

  • E.V. Baevа Донецкий национальный университет

Ключові слова:

світова торгівля послугами, послуга, глобальна трансформація, експорт, імпорт, зовнішньоекономічні зв'язки

Анотація

У статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку світового ринку послуг, дана кількісна оцінка процесам міжнародної торгівлі послугами, узятим в ретроспективі свого розвитку в розрізі країн, інтеграційних об'єднань і за видами послуг. Визначено, що темп зростання світового експорту послуг сповільнився, а в розвинених країнах взагалі спостерігається його спад, що пов'язано з посткризовими наслідками у Європі і внутрішньою кризою США.

Біографія автора

E.V. Baevа, Донецкий национальный университет

аспирант кафедры «Маркетинг»

Посилання

Мальська М. П. Просторові системи послуг (теорія, методологія, практика) : монографія / Мальська М. П. — К.: Знання, 2009. — 363 с.

Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия / К. Лавлок; [пер. с англ.]. — М.: Вильямс, 2005. — 1008 с.

Bennet I. The End of Capitalism and the Triumph of the Market Economy / I.Bennet // [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.pattern.com/bennettj-edcap.html

World Report 2012. [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.unctad-docs.org/files/UNCTAD-WIR2012-Full-en.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-10

Номер

Розділ

Наукові записки