Механізми підвищення ефективності функціонування системи електронної комерції в Україні
Ключові слова:
Інтернет, електронний бізнес, система електронної комерції, системний аналіз, моделювання СЕК, оптимальне управління СЕКАнотація
У статті обґрунтовано, що електронні технології відкривають нові можливості для реструктуризації галузевого та корпоративного ланцюжків цінностей. Оформлення замовлень на матеріали і комплектуючі через Інтернет змушує виробників переходити на постачання точно в строк, скорочувати обсяги товарно-матеріальних запасів і виробляти рівно стільки продукції, скільки потребує ринок. Перехід на електронні системи знижує витрати, таким чином компанія отримує можливість виробляти персоналізовані товари. Крім того, різко скорочується час виробництва і витрати на оплату праці. При цьому електронна комерція має великий потенціал для радикальної зміни форм економічної і соціальної діяльності і в першу чергу для розвитку малого та середнього підприємництва. Традиційні підходи до організації партнерських відносин між підприємствами не в змозі в сучасних умовах допомогти знизити витрати, поліпшити якість товарів або послуг. Доведено, що одне з найважливіших завдань сучасної електронної комерції - заміна традиційного механізму торгівлі між підприємствами. Також у статті обґрунтовано моделі оптимізації вітчизняної системи електронної комерції.Посилання
Принцип электронного бизнеса IBM Consulting group / Пер. с нем. - М.: Открытые системы. - 2001. - 225 с.
Успенский И.В. Энциклопедия Интернет-бизнеса / И.В. Успенский. – СПб.: Питер, 2001. – 432 с.
Перегудов Ф.И. Основы системного анализа / Ф.И. Перегудов, Ф.П. Тарасенко. - Томск: Красное знамя. - 1997. - 398 с.
Лотов А.В. Введение в экономико-математическое моделирование / А.В. Лотов. - М.: Наука. - 1984. - 392 с.
Математическая теория оптимальных процессов / Л.С. Понтрягин, В.Г. Болотянский, Р.В. Гамкрелидзе и др. - М.: Наука. - 1976. - 562 с.