Проблеми розвитку туризму в Азербайджані.

Автор(и)

  • M. Kocharli Институт Туризма Азербайджана
  • A. Mirzayev Институт Туризма Азербайджана

Ключові слова:

ринкова інфраструктура, туристичний комплекс, регіональна інфраструктура, інвестиції, інноваційна діяльність

Анотація

У статті, авторами відзначається виявлення сутнісних характеристик, принципів організації, потенційних умов розвитку азербайджанського туризму як автономну сферу господарювання і перспективний напрям у сфері виробництва послуг. Тому розширення масштабності туризму тягне за собою розвиток супутніх послуг та ринкової інфраструктури в цілому, що робить істотний позитивний вплив на економіку країни. Таким чином, дослідження ринку туристських послуг Азербайджану і споживчих переваг дозволило виявити пріоритети у розвитку національного туризму, орієнтовані на стимулювання ділової активності в туризмі, реконструкцію туристських об'єктів, підтримку курортів, розвиток соціальних програм в туризмі та громадських форм управління туристською галуззю країни.

Біографії авторів

M. Kocharli, Институт Туризма Азербайджана

к.э.н., заведующий кафедрой «Экономика»

A. Mirzayev, Институт Туризма Азербайджана

старший преподаватель кафедры «Экономика»

Посилання

Аминов М. Ф. Малые предприятия: социально-экономическая роль в системе рыночных отношений. // Рынок: социально- экономическое содержание и механизм функционирования.- Уфа: БГУ, 2006. -196с.

Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Экономика туризма. М.: Финансы и статистика, 2006.-С. 40-53

Восколович Н.А. Маркетинг туристских услуг. -М.: ТЕИС, 2009. -167с.

Гуляев В.Г. Туризм: экономика и социальное развитие. -М.: Финансы и статистика, 2007. 300с.

Маркетинг в туристском бизнеса. /Министерство иностранных дел Японии; Японский центр производительности для социально- экономического развития (JPC-SED), 2006. -57с.

Немоляева М.Э., Ходорков Л.Ф. Международный туризм: вчера, сегодня, завтра. М.: Международные отношения, 2004. - 215с.

Романович В.К. Институциональная структура сервиса в сфере услуг. М.: МГУ сервиса, 2007. -263с.

Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. М.: ЮНИТИ, 2000.

Туризм и отраслевые системы. /Под ред. В.А. Квартальнова. -М.: Финансы и статистика, 2010. 318с.

Щеникова Н.Б. Туризм как фактор экономического развития региона. Владивосток: ВГУЭС, 2010. -30с.

Экономика туризма. /Под ред. Квартальнова В.А. М.: Финансы и статистика, 2008. -308с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-09

Номер

Розділ

Статті