Структурні зміни в туризмі. ТНК, малий та середній бізнес: загрози та проблеми

Автор(и)

  • A. Zhelizniak Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, Донецький Національний університет економіки та торгівлі ім. Туган Барановського

Ключові слова:

туризм, малий та середній бізнес, транснаціональні корпорації (ТНК), стратегії розвитку, інтернаціоналізація туристичного попиту

Анотація

У статті розглянуті нові структурні тенденції розвитку туристичних компаній. У світі туристичного бізнесу домінують малі підприємства, тем не менш лібералізація та глобалізація світової економіки привела до зростаючої інтеграції ринків не лише товарів та капіталів, але і послуг також. Це мало неминучий вплив на розвиток туристичної індустрії. Екстенсивна інтернаціоналізація туристичного попиту спонукало компанії створити транснаціональні корпорації (ТНК), інтернаціональні стратегічні об’єднання та інші форми кооперації.

Біографія автора

A. Zhelizniak, Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, Донецький Національний університет економіки та торгівлі ім. Туган Барановського

аспірант кафедри міжнародного менеджменту, асистент кафедри менеджменту та маркетингу

Посилання

Gartner, W.C. and D.W. Line (2000), eds. Trends in Outdoor Recreation, Leisure and Tourism. Oxon, New York: CABI Publishing

Keller, P. (2001). Tourism growth and global competition. In Tourism Growth and Global Competition, eds. Keller, P. and T. Bieger. St. Gallen: AIEST, Vol.43, XI-XXV

Smeral, E. (2001). Beyond the myth of growth in tourism, in Tourism Growth and Global Competition, eds. Keller , P. and B.Thomas, AIEST 51st Congress 2001, Vol 43, Malta

Wanhill, S. (2000). Small and Medium Tourism Enterprises. Annals of Tourism Research. 27 (1), 132-1467

Buhalis, D., Darcy, S. Accessible Tourism: Concepts and Issues. Channel View Publications, Bristol, UK, 2011. – [Режим доступу]: http:// www.channelviewpublications.com/display.asp?isb=9781845411602

Endo , K. Foreign direct investments in tourism – Flows and volumes. Tourism Management, 27(4), 600-614, 2006

Porter, M.E. Development strategies for the 21st century social progress and competitive growth, 2013. - [Режим доступу]: www.socialprogressimperative.org

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті