Інновації в світовій практиці маркетингу: маркетинг території, мерчандайзинг

Автор(и)

  • O. Dankeieva Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Ключові слова:

маркетинг території, маркетингові інструменти, стратегії маркетингу території, управління територіями, мерчандайзинг, роздрібна торгівля, комплекс маркетингу, завдання мерчандайзингу

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні аспекти маркетингу території, узагальнені дефініції основних понять маркетингу території, запропоновано визначення маркетингу території, здійснено порівняння «маркетингу території» та «класичного маркетингу», розглянуто використання стратегій маркетингу території, визначено цілі груп стратегій розвитку маркетингу території, узагальнено поділ мешканців територій, виділено основні аргументи функціонування територій та перспективність їх розвитку, запропоновано основний чинник розробки стратегії маркетингу території, розглянутий мерчандайзинг як елемент маркетингу території, перелічено основні види діяльності мерчандайзингу, вказано взаємозв’язок понять «комплекс маркетингу» з визначенням завдань мерчандайзингу.

Біографія автора

O. Dankeieva, Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

асистент кафедри маркетингу та менеджменту

Посилання

Ashworth, G. J., Voogd, H. (1990), Selling the city: marketing approaches in public sector urban planning, Belhaven, London. 178 pgs.

Котлер Ф. Асплунд К. Рейн И. Хайдер Д. Маркетинг городов СПб.: Стокгольм. шк. экономики, 2003-273 с.

Панкрухин А.П.. Маркетинг: Учеб. для студентів Гільдія маркетологів. - 3-е вид. - М.: Омега-Л. - 656 с., 2005.

Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни / М.А. Окландер – .: Наукова думка,2002.–168с.

Лавров А.М. Региональный маркетинг: вопросы теории, методологии и практики: автореф. дис.. на соискание учен. степени док. эконом. наук: спец.08.00.04 «Региональная экономика»/А.М.Лавров.-Новосибирск,1994.-41с.

Сачук Т.В. Териториальний маркетинг /Татьяна Савчук – СПб.: Питер, 2009. – 368 с.

Липчук В. В. Маркетинг: навч. пос. / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, Я. С. Янишин. - Львів: „Магнолія 2006”, 2012. - 456с.

Власова Н. Стратегическое планирование городского развития: теория и практика // Управленческое консультирование. - 1999. - № 3.

Wooley, H. Town centre management awareness: an aid to developing young people’s citizenship // Cities. 2000. Vol. 17.

Князева И. В. Маркетинг территорий / И. В. Князева, Е. В. Шевцова. – Новосибирск : СибАГС, 2007. – 200 с.

Гаркавенко С.С. Маркетинг підручник вид. Лібра К.,2002.

Панкрухин А.П. Маркетинг территорий. - СПб.: Питер, 2006. - 416 с.

Апопій В.В. Організація торгівлі. К: Центр учбової літератури, 2008. -578с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті