Формування системи факторів вартості вітчизняних підприємств машинобудування

Автор(и)

  • A. Voronin Донецький національний університет

Ключові слова:

вартість підприємства, управління підприємством, інвестиції, ціні папери, ринкова капіталізація, корпоративна стратегія

Анотація

У статті розглянуто основні компоненти виміру ефективності діяльності підприємства. Визначено, що випереджуване зростання капіталізації виокремлює формування істотного за розміром фіктивного капіталу, які не обслуговують реальні обороти, – фінансування злиттів і поглинань, купівлі з метою перепродажу, операції з метою зміни структури корпоративного контролю. Головними стратегічними засадами розвитку машинобудування повинна бути активна участь у процесах економічної інтеграції і світогосподарських зв’язків, які зумовлюватимуть інноваційно-інвестиційний напрям їхнього розвитку. Рекомендовано у сформованих умовах динамічного розвитку концепції управління на основі вартісних критеріїв підвищити ринкову капіталізацію підприємства, забезпечити загальноприйняті стандарти корпоративного управління і підходи до оцінювання ефективності діяльності підприємства. Сукупність цих організаційних та економічних перетворень є одним із чинників залучення інвестиційних ресурсів.

Біографія автора

A. Voronin, Донецький національний університет

к.е.н., доцент кафедри економіка підприємства

Посилання

Афанасьєва, Т. А. Управління вартістю підприємства [Електронний ресурс] / Т. А. Афанасьєва. – Режим доступу: http://intkonf.org/afanaseva-ta-upravlinnya-vartistyu-pidpriemstva/

Брейли Р., Майерс С. Принципы корпоративных финансов / Пер. с англ. Н.Барышниковой. — М.: ЗАО «Олимп-бизнес», 2012, С. 759- 787.

Дамодаран А. Инвестиционная оценка / А. Дамодаран // М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. – 254с.

Дамодаран А., Инвестиционная оценка: Инструменты и методы оценки любых активов / Асват Дамодаран; Пер. с англ. — 5е изд. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. – 724 С.

Данильченко, М., Сохацька О. Концепція управління вартістю як основа формування стратегії підприємства / М. Данильченко, О. Сохацька // Наука молода. – 2007. – №8. – С. 12-17.

Елисеев В.М. Классификация видов стоимости / В.М. Елисеев // Вопросы оценки. – 1998. – № 1. – С. 56–60.

Есипов В.Е. Оценка бизнеса / В.Е. Есипов, Г.А. Маховикова, В.В Терехова. – СПб: Питер, 2002. – 416 с.

Коупленд Т. Стоимость компаний: оценка и управление / Коупленд Т., Колер Т., Мурин Дж.– Пер.с англ. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2008. – 576 с.

Мендрул О.Г. Вартість підприємств: бази оцінки // Державний інформаційний бюлетень про приватизацію. - 2002. - №3. - С.44-48.

Мендрул О.Г. Управління вартістю підприємства: Монографія. / О.Г. Мендрул // КНЕУ, 2002. – 272 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті