Світові тенденції розвитку прямих продажів як методу маркетингових комунікацій

Автор(и)

  • M. Vodianyk Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Туган-Барановського

Ключові слова:

прямі продажі, маркетингові комунікації, споживач, ринок

Анотація

У статті розглядається процес розвитку прямих продажів. Визначено основні характеристики поняття «прямих продажів» та встановлено перспективи їх розвитку як інструменту маркетингових комунікацій. Використання такого методу набуло розповсюдження в кінці XX століття, що вплинуло на формування Всесвітньої асоціації прямих продажів, яка була створена для розвитку, підтримки і просування найвищих глобальних стандартів та забезпечення необхідною інформацією споживачів. Розглянуто тенденції розвитку найбільших світових ринків прямих продажів та проаналізовано розповсюдження даного методу за видами продукції. Здійснено аналіз обсягів прямих продажів у світі та країнах Європи. Виявлено, що значні конкурентні переваги одержують ті підприємства, які орієнтуються не лише на виробництво якісної продукції, але й на виявлення і задоволення потреби споживачів з використанням індивідуального підходу, надання повної інформації та сервісного обслуговування. Встановлено перспективи розвитку даного методу маркетингових комунікацій з урахуванням потреби споживачів.

Біографія автора

M. Vodianyk, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Туган-Барановського

асистент кафедри маркетингу та менеджменту

Посилання

Лисица Н.М. Международный маркетинг [Текст]: учеб. пособие / Н.М. Лисица, В.Д. Рогожин, В.В. Юрченко. – Харьков : ИД «Инжэк», 2006. – 176 с.

Дайновський Ю.А. Маркетингові прийоми [Текст]: навч. посіб. для студ. екон. спец. / Ю.А. Дайновський. – К : А.С.К., 1998. – 111 с.

Франчук В.І. Основи сучасного маркетингу [Текст]: навч. посіб. / В.І. Франчук, І.Ю. Копєлєв, Є.М. Палига та ін. – Львів: Тріада плюс, 2006. – 144 с.

Аллен К. МВА для «чайников» [Текст]: пер. с англ. – М. : Издательский дом «Вильямс», – 2005. – 352 с.

М.Салливан, М. Эдкок. Маркетинг в розничной торговле [Текст]. – Спб., ИД. Нева, 2004.- 381с.

Direct Selling Association [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dsa.org

Редуліус В. Маркетинг [Текст] / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко та ін. ; ред.-упор. О. С. Сидоренко, Л. С. Макарова. - 3-тє вид.. - К. : Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2008. - 648 с.

WFDSA annual report 2014 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.wfdsa.org/documents/library/WFDSA_14_AnnualRep_182015.pdf

Розвиток індустрії прямого продажу в Україні (за даними членів УАПП) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.udsa.org.ua/ukr/sales/content145

Прямі продажі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://hh.ua/article/12149

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті